Jdi na obsah Jdi na menu
 


cesta 3

25. 2. 2016

 

suki.jpg

Nechoď Franto do hospody, nechoď.

Nejen tam, ale i v „neviditelné“ poště na facebůku se rozpoutala diskuse, kdo že za tu cestu a za ten koňský „smrad“ v draze zaplacené, klidové zóně u rybníka může?

Nakonec je to všechno jednoduché. Příznivci i odpůrci starosty se shodli, že samozřejmě pan architekt Kinčl, který dělal územní plán a který dělal projekt „konírny“, ten tomu všemu napomohl a z polí se stal stavební pozemek. Shodou okolností se zapomnělo na cestu, která se běžně daruje městu před změnou toho územního plánu. Majitelé cesty darují rádi, protože jim okamžitě stoupne cena pozemku. Je to tak jednoduché a úplně všichni se shodli na viníkovi.

No jo, ale tenhle územní plán musí někdo schvalovat. První je na řadě rada města.

Podle informací nepotvrzených byl jediný, kdo hlasoval proti pan radní Vlček. Jak já ho natíral při hlasování proti sokolu, ale tady musím jeho úsudek hájit. Je v radě nový, ale v tomhle se zorientoval. Ti ostatní jsou v průseru.

Hlavně starosta. Ten je přeci již otřelý politik a musí situaci znát. A opomenout tu cestu, to je opravdu velká hloupost, nebo záměr.

To se nedá rozumně okecat.

Ještě není vše rozhodnuto a tak je povinností starosty usilovat o převzetí cesty a zachovat tak původní stav.

Porušení klidové zóny, která stála spoustu miliónů, je také možno ještě zabránit, ale to by starosta musel být ve věci neangažován, musel by mít zájem o klidovou „drahou“ zónu pro občany a musel by ukázat svoji tvrdou ruku.

A já bych mu to přál. Konečně.

S tím, že poteče močůvka, či prosákne do potoka, se opravdu občané nehodlají smířit a je opravdu na starostovi bude-li to jeho chlouba, jak rychle zatáhl za záchrannou brzdu, nebo to bude jeho další skvělý pomník, hned po té Pangrácově stavbě bez garáží.

Děkuji všem za diskuse a přeji všem nám, ať to dobře dopadne.

Mimochodem, to že je to tak silné téma svědčí o tom, že si tu jinak žijeme v poklidu a nic moc převratného se neděje.